Tobias Leenaert, activist de renume mondial si autor al cartii “How to Create a Vegan World”:
“Deoarece traim intr-o lume in care confortul si timpul sunt comoditati de valoare pentru oameni mereu pe fuga, parinti grabiti sau oameni de afaceri ce mananca numai la restaurant, scopul nostru este de a face veganismul cat mai usor si accesibil pentru toti.
Cand cream un mediu facil, lucrul corect de facut devine lucrul usor de facut, uneori pana in punctul in care aproape nici efortul sau motivatia nu mai sunt necesare. Daca oamenii nu au alternative bune si valide pentru produse de origine animala, schimbarea devine mult mai greu de facut. Prin oferirea alternativelor, companiile comerciale complementeaza miscarea vegana si sunt un aliat vital. Ceea ce majoritatea activistilor vegani fac este sa atraga atentia oamenilor asupra si sa le ofere motive si teorii pentru care acestia nu ar trebui sa mai consume produse de origine animala, cat si sa le impartaseasca sfaturi pentru a-i ajuta sa realizeze aceasta tranzitie. Dar daca ne dorim ca oamenii sa puna in aplicare aceste informatii, ei vor avea nevoie de optiuni alimentare, iar noi avem nevoie de de companii care sa produca aceste alimente.”
Josh Tetrick, CEO Hampton Creek:
“Modul in care schimbam sistemul nu este prin convingerea oamenilor de a face lucrul corect. Calea catre schimbare este crearea un sistem cu totul diferit… Singura modalitate prin care lucrul corect castiga este atunci cand este in mod atat de evident mai bun decat lucrul nu foarte corect incat pur si simplu trebuie sa il faci.”
Asociatia Veganilor din Romania lauda initiativa Lidl “saptamana vegana”, care va avea loc incepand din data de 23 august. Va invitam sa testati in numar cat mai mare produsele din gama vegana si sa ne transmiteti opiniile voastre in legatura cu acestea. In urma feedback-ului primit, Asociatia Veganilor din Romania va contacta managerii Lidl in vederea introducerii gamei produselor preferate de voi in regim permanent.
Comenteaza