1. Organizator:

Tombola promoțională “VegFair 2024 – Christmas Wonderland” (denumită în cele ce urmează “Tombolă”) este organizata, de către persoana juridică denumită în cele ce urmează “Organizator”:

  •  Asociația Veganilor din România, o asociație legal constituită și înscrisă în Registrul special de asociații și fundații al Judecătoriei Sector 4 cu nr. 74/01.11.2016 , având sediul în București, sector 4, str. Podul Înalt, nr. 2, Cod de Identificare Fiscală 36767919, înscrisă în Registrul Unităților de Cult pe data de 29.05.2019, avand cont bancar RO98BTRLRONCRT0360591901 deschis la Banca Transilvania, legal reprezentată prin Director General NIȚU CRISTINA

2. Scop

Tombola este organizată în cadrul evenimentului VegFair 2024, și are scopul de a oferi vizitatorilor evenimentului produse puse la dispoziție de către expozanții și sponsorii evenimentului, în mod gratuit.

3. Locație și durată

  1. Tombola se va desfășura în incinta locației the villa (Str. Negustori, nr 16, București), unde se va desfășura evenimentul VegFair 2024.
  2. Tombola se va desfășura pe toată durata evenimentului VegFair 2024, începând cu momentul deschiderii (Sâmbătă, 14.12.2024, ora 11) și până la închiderea oficială a acestuia (Duminică, 15.12.2024, ora 21).
  3. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica data și locația evenimentului în caz de forță majoră sau din motive obiective, cu anunțarea prealabilă a participanților prin canalele oficiale de comunicare.

4. Participanți eligibili

  1. Pot participa la Tombolă persoanele fizice care îndeplinesc concomitent următoarele condiții:
    1. Au împlinit vârsta de 14 ani.
    2. Participanții cu vârsta între 14 și 18 ani trebuie să aibă acordul părinților sau al tutorelui legal pentru a participa la tombolă.
    3. Au achiziționat un bilet de intrare la evenimentul VegFair. 
  2. Nu pot participa la Tombolă următoarele categorii de persoane:
    1. membrii,
    2. persoanele din organele de conducere și
    3. angajații Organizatorului

5. Mecanismul tombolei

  1. Participarea la tombolă se face prin achiziția a cel puțin unui bilet de acces pentru evenimentul VegFair 2024.
  2. Valoarea unui bilet de acces este de
    1. 20 RON – pentru persoanele de peste 18 ani
    2. 10 RON – pentru persoanele între 14 și 18 ani
  3. Achiziția biletelor pentru acces în cadrul evenimentului VegFair 2024 se realizează la intrarea în incinta locației the villa- unde se va desfășura evenimentul.
  4. Fiecare bilet de intrare achiziționat va avea un număr unic de identificare.
  5. Fiecare bilet de intrare achiziționat oferă o singură șansă de câștig per zi de eveniment.
  6. Câștigătorii vor fi selectați aleatoriu prin intermediul unui sistem computerizat înainte de începerea evenimentului VegFair 2024 în funcție de numărul de pachete primite de la sponsori și expozanți.
  7. În momentul achiziționării biletului, participantul va afla imediat dacă este câștigător sau nu.

6. Premii

  1. Natura și numărul premiilor vor fi anunțate înainte de începerea evenimentului pe canalele de comunicare Facebook și Instagram ale VegFest.
  2. Valoarea totală a premiilor va fi anunțată înainte de începerea evenimentului.
  3. Premiile constau în pachete de produse acordate cu titlu gratuit de reducere comercială 100%, de către diverse persoane juridice, comercianți sau ONG-uri de interes (cu specific vegan sau sezonier de Crăciun).
  4. Lista comercianților care le acordă va fi anunțată de către Organizator gradual, pe perioada premergătoare evenimentului VegFair 2024 (13.11.2024-13.12.2024).
  5. Premiile vor fi acordate câștigătorilor în momentul în care vor afla dacă au câștigat, și anume, atunci când vor achiziționa un bilet de acces pentru VegFair 2024.
  6. În cazul în care un câștigător nu poate sau nu dorește să accepte premiul, acesta va fi reportat pentru ziua următoare de eveniment.
  7. Premiile trebuie revendicate în timpul desfășurării evenimentului.
  8. Premiile nu pot fi schimbate sau preschimbate în bani.
  9. Organizatorul nu este responsabil pentru eventualele defecte ale premiilor și nu acordă garanție pentru acestea, aceasta fiind responsabilitatea producătorilor/furnizorilor.

7. Litigii:

  1. În cazul unor litigii apărute între Organizatori și participanții la tombolă, acestea vor fi soluționate pe cale amiabilă. 
  2. Dacă nu este posibilă rezolvarea litigiilor pe cale amiabilă, părțile implicate în litigiu vor înainta litigiul spre soluționare instanțelor române competente.

8. Protecția datelor personale

  1. Datele personale ale participanților vor fi procesate în conformitate cu legislația în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal.
  2. Prin participarea la această tombolă, participanții sunt de acord ca datele lor personale să fie prelucrate în scopul organizării și desfășurării tombolei, desemnării și validării câștigătorilor, atribuirii premiilor și îndeplinirii obligațiilor fiscale. 
  3. Participanții au dreptul de a solicita accesul la datele personale, rectificarea sau ștergerea acestora, restricționarea prelucrării, precum și dreptul de a se opune prelucrării.

9. Publicitate

Participarea la această tombolă implică acordul câștigătorilor ca numele lor să poată fi publicate și folosite gratuit de către Organizator în materiale audio, foto și video, în scopuri publicitare.

10.Taxe și impozite

Orice obligații de natură fiscală în legătură cu premiile câștigate sunt în responsabilitatea exclusivă a câștigătorilor, cu excepția cazului în care legea prevede altfel.

11.Limitarea răspunderii

  1. Organizatorul nu își asumă responsabilitatea pentru:
    1. Bilete pierdute, furate, deteriorate sau necorespunzătoare
    2. Imposibilitatea câștigătorilor de a intra în posesia premiilor din motive independente de Organizator
    3. Calitatea produselor oferite ca premii, aceasta fiind în responsabilitatea furnizorilor/sponsorilor

12. Forța majoră

  1. Forța majoră exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata existenței cazului de forță majoră, confirmat de Camera de Comerț și Industrie a României.
  2. Tombola poate înceta înainte de termen în cazul apariției unui eveniment ce constituie forță majoră, inclusiv în cazul imposibilității Organizatorului, din motive independente de voința sa, de a continua Tombola. Organizatorul își rezervă dreptul de a întrerupe Tombola oricând pe parcursul desfășurării acesteia, cu informarea prealabilă a publicului prin aceleași mijloace de comunicare utilizate pentru promovarea Tombolei.

13. Dispoziții finale

  1. Participarea la tombolă implică acceptarea acestui regulament.
  2. Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica regulamentul, cu anunțarea prealabilă a participanților.
  3. Acest regulament asigură o desfășurare transparentă și echitabilă a tombolei VegFair, oferind șanse egale tuturor participanților de a câștiga premii în mod aleatoriu, direct la achiziționarea biletului de intrare.
  4. Acest regulament este disponibil în mod gratuit oricărui solicitant și poate fi consultat la punctul de informare din cadrul evenimentului VegFair 2024, precum și pe site la adresa: 
  5. Eventualele reclamații legate de derularea Tombolei se vor putea trimite pe adresa Organizatorului: contact@vegfest.ro până la data 18.12.2024. După această dată, Organizatorul nu va mai lua în considerare nicio contestație.